Tiedote osakkaille koskien Länsi-Uudenmaan Osuuspankin omistamia Peuramaa Golf Oy:n osakkeita

Länsi-Uudenmaan Osuuspankki on myynyt omistamansa Oy Peuramaa Golf Hjortlandet Golf Ab:n (Peuramaa Golf) osakkeet Långvik South Oy:lle ja Kirkkonummen Kiinteistökehitys Oy:lle. Osapuolet ovat sopineet, ettei osakkeiden kauppahintaa julkisteta.

– Golfyhtiön omistaminen ei ole ydinliiketoimintaamme ja haluamme keskittyä pankki- ja vakuutuspalveluiden kehittämiseen, toteaa toimitusjohtaja Jarmo Viitanen Länsi-Uudenmaan Osuuspankista. – Peuramaa Golf sijaitsee toimialueellamme Kirkkonummella ja pankillamme on viime vuosikymmeninä ollut merkittävä osuus yhtiön omistuksesta. Länsi-Uudenmaan Osuuspankki haluaa kiittää yhtiötä, sen osakkeenomistajia ja hallintoa erinomaisesta yhteistyöstä Peuramaa Golfin kehittämiseksi.

Långvik South Oy ja Kirkkonummen Kiinteistökehitys Oy ovat kiinteistösijoitus ja -kehitysyhtiöitä. Yhtiöt omistavat laajan merenranta-alueen Kirkkonummen Långvikissa.

– Peuramaa on suosittu golfkeskus hyvien liikenneyhteyksien varrella. Uskomme Peuramaahan pitkäaikaisena sijoitus- ja kehityskohteena. Golfkenttiin ja pelaamisen kustannuksiin emme suunnittele muutoksia, kertoo Långvik South Oy:n toimitusjohtaja Henrik Lindfors.

Lisää Långvik South Oy:stä osoitteessa www.langviksouth.com.

Lisätietoja

Toimitusjohtaja Henrik Lindfors, Långvik South Oy, p. 050 303 8863 Toimitusjohtaja Jarmo Viitanen, Länsi-Uudenmaan Osuuspankki, p. 010 254 5275

Vieritä ylös